Vi leverer i Danmark og resten af EU
Vi leverer i hele Danmark og resten af EU. I Danmark kan du frit vælge mellem levering til en GLS PakkeShop nær dig eller hvis det passer bedre direkte til en virksomhedsadresse. Er pakken for stor til forsendelse med GLS, kontakter vi dig for at aftale nærmere. I resten af EU leverer vi hvor muligt til pakkeshops ellers til virksomhedsadresser.

Tilbage til toppen af siden
Priser for levering
I Danmark er levering til en GLS Pakkeshop eller til din virksomhedsadresse som udgangspunkt gratis. Til resten af EU opkræver vi et fragtgebyr, der udregnes efter forsendelsens vægt og størrelse.

Tilbage til toppen af siden
Vi leverer det meste med GLS
Vi tilstræber at levere alle online bestillinger med GLS. Ved primært at samarbejde med én transportør på dette område, opnår vi nemlig en bedre arbejdsgang og bedre kontrol med leveringens kvalitet. Til levering af større emner og emner, der kræver speciel håndtering, samarbejder vi med transportører, der har specialiseret sig i nænsom møbeltransport.

Tilbage til toppen af siden
Hvordan angiver jeg forskellige adresser?
Hver gang du checker en ordre ud, har du både mulighed for at tilrette din fakturaadresse og eventuelt angive en alternativ leveringsadresse, som vi skal levere din ordre til. Vi gemmer dine sidste indtastninger automatisk, til næste gang du besøger house of Grape.

Tilbage til toppen af siden
Kan jeg ændre i min bestilling?
Når din bestilling er afgivet og du har modtaget bekræftelse herpå, kan du ikke selv rette i din bestilling. Vi retter gerne ordren for dig frem til den er produceret, pakket eller afsendt. Ønsker du at annullere din bestilling i sin helhed, så kontakt os venligst hurtigst muligt.

Tilbage til toppen af siden
Hvordan håndteres delleverancer?
Vi tilstræber at afsende dine bestilinger komplette. Men hvis du har bestilt flere varer, hvoraf en eller flere ikke er på lager, vil vi for vores regning arrange en eller flere delleveringer. Dette for at du ikke skal vente unødigt. Vi beklager, hvis det giver dig en ekstra tur til pakkeshoppen. Da der kan forekomme leveringstider på op til 4-6 uger på restordre, anbefaler vi, at du afhenter dine pakker med det samme.

Tilbage til toppen af siden
Hvordan kan jeg spore min forsendelse?
Når din bestilling er pakket og på vej til dig med GLS vil du modtage en e-mail med information herom. Mailen vil indeholde de oplysninger, du skal bruge for at spore forsendelsen. Når du er logget ind, kan du også følge din bestillings status i din ordrehistorik under: Kurv -> Ordrehistorik.

Tilbage til toppen af siden
Hvad gør jeg, hvis der er problemer med min levering?
Det er altid bedst at kontakte os, hvis du oplever problemer. Det gøres lettest på house@grape.dk eller telefon +45 38 878 800 (hverdage 10-13).

Tilbage til toppen af siden